dinsdag 18 maart 2008

Blauw water van Simone van der Vlugt




Wat gebeurt er met Lisa als een TBS’er haar huis binnendringt en haar en haar 6 jarig dochtertje Anouk een week gijzelt?
Spannende thriller waarin de gevoelens van Lisa en ook de gesprekken met de tbs’er op een emotionele manier naar voren komen.
De tweede verhaallijn is die van de journaliste Selma die langs het huis komt en aanbelt en het tafereel aanschouwt en hulp wil gaan halen maar met haar auto in een sloot belandt en in coma raakt. Uiteindelijk treffen deze twee vrouwen elkaar en volgt er een spannende ontknoping.
Evenals de andere thrillers van Simone van der Vlugt (De Rëunie, schaduwzuster en het laatste offer) fijn voor een avondje leesplezier.

Auteur: Simone van der Vlugt

Titel: Blauw water

Uitgeverij: Anthos

Jaar van uitgave: 2008

ISBN: 9789041410900

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik vond het een lekker spannend boek, ondanks dat het zo cliché geschreven was.
Leuke blog hebben jullie. Ga zo door!

° Huppelmuisje ° zei

Mijn lievelings van Simone is nog steeds Schaduwzuster :o)
Blauw Water vond ik nogal een dun boekje die ik veel te snel uit heb. Maar van Simone kunt ge niets slecht noemen eh'

Groetjes, toffe blog
Altijd welkom op mijn blog