zaterdag 12 mei 2012

Licht op mijn huid van Rita Spijker


In oktober 2011 is de roman Licht op mijn huid (voorheen Hemelkind) verschenen.
Na de dood van haar vader keert Moon terug naar de boerderij waar zij is opgegroeid. Zij is alleenstaand en heeft haar vader een grote belofte gedaan op zijn sterfbed.
Als ze op de boerderij woont komen er 3 mannen in haar leven en zij gaat een keuze maken.
Vlot geschreven en makkelijk leesbare psychologische (streek)roman met veel aandacht voor  de natuur, de seizoenen en de seksuele gevoelens van de hoofdpersoon voor de 3 mannen.
Rita Spijker, schrijfster, actrice en trainer/coach, debuteerde met Kreukherstellend in 2006. Inmiddels is ze een bestsellerauteur, met ruim 200.000 verkochte exemplaren van haar debuutroman en de romans Tussen Zussen en Hemelkind en de verhalenbundel De liefste moeder die ik ooit ken. Samen met haar dochter, beeldend kunstenares Yoko Heiligers, maakte Rita Draaf met mij.

Auteur:  Rita Spijker
Titel: Licht op mijn huid
Uitgeverij: Marmer
Jaar van uitgave: 2011
Blz: 231 p.
Isbn: 97890460680595 (ms)

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat is eigenlijk de titelverklaring van het boek?
Wat heeft de titel met het boek te maken?

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.