donderdag 12 januari 2012

Aan mijn jongere ik van Viola Welling & Steven de Jong

 Drieëndertig succesvolle, Nederlandse vrouwen schrijven een brief aan hun jongere ik. En elk verhaal bevat een boodschap.
De opbrengst van dit boek is voor de actie Pink Ribbon 


Als je een brief terug in de tijd kon sturen aan je jongere ik. Wat zou daar in staan?
In Aan mijn jongere ik schrijven drieëndertig bijzondere Nederlandse vrouwen zo'n brief aan zichzelf, met een boodschap die ze op jongere leeftijd goed hadden kunnen gebruiken. De brieven zijn openhartig, de verhalen inspirerend en hartverwarmend. De briefschrijfsters delen hun levenservaringen en belangrijke, persoonlijke keuzes, die in veel gevallen geleid hebben tot hun succes.

Aan dit boek werken een groot aantal, zeer verschillende vrouwen belangeloos - voor het goede doel - mee: van Floortje Dessing tot Annemarie Jorritsma; van Leontien van Moorsel tot de first Lady van Georgië, Sandra Roelofs; Caro Emerald tot Pia Douwes en van Marlies Dekkers tot 's werelds eerste F16-pilote Manja Blok. Allen delen Ã©Ã©n of meerdere waardevol adviezen, die goud waard zijn en een verandering kunnen betekenen in jouw leven. Neem een kijkje op de site.

Auteurs: Viola Welling en Steven de Jong
Titel: Aan mijn jongere ik
Uitgeverij: Sijthoff
Jaar van uitgave:2011
Blz:239 p.
Isbn:9789021805511 (ms)

Geen opmerkingen: