zondag 27 januari 2019

Het rimpelperspectief van Hans Dorrestijn

Afbeeldingsresultaat voor hans dorrestijnHans Dorrestijn is een Nederlandse tekstschrijver, vertaler, schrijver en cabaretier, met een typische zwartgallige stijl. Hij schrijft ook teksten en liedjes voor andere cabaretiers en voor de kinderserie Sesamstraat.
Het rimpelperspectief

In het rimpelperspectief, hij is nu 78, grijpt hij terug op zijn leven en ouderdom in het algemeen. Dit alles op zijn cynische en humoristische wijze. Korte columns met gedichten en verhalen over allerlei bekende mensen die hem in de dood zijn voorgegaan.  Lezen met een glimlach en dan weer even wegleggen.
Bejaard zijn heeft ook zijn voordelen.Mooie verhalen over vergankelijkheid. Lang leve de oude dag, lang leve Hans Dorrestijn

Mijn geheugen is als een zeef ik ben blij dat ik nog leef.
Ik ben hartstikke dement ik word door iedereen herkent

Geen opmerkingen: